Bloggen is onzin!

Bloggen is onzin? En dat beweer ik op mijn blog? Beetje vreemd is het wel. Een social media trainer die (bepaalde) inzet van social media onzin noemt. Lees je nog steeds? Dan bewijst dat mijn punt. De titel van je blogpost moet uitnodigen of uitdagen om verder te lezen.

Verder is de titel van deze blogpost niet helemaal onzinnig. Hij is alleen onvolledig. Bloggen als een ander het al perfect verwoord heeft is onzin. Als je zelf niks toe te voegen hebt. Soms lees ik een blog dat het zo helder uitlegt, dat ik er zelf niet meer over wil bloggen. Liever verwijs ik je dan. Je weet wat ze zeggen: “Beter goed gejat, dan slecht nagemaakt”. Als je dan ook nog met bronvermelding jat is er niks aan de hand.

De Facebook innovatie van het jaar: Skype videochat

8 juli 2011 @ 14:11 door Guido Makor
Hopelijk valt het sarcasme in de titel boven dit artikel je op… Na de stille lancering van Google+ maakt Facebook veel drukte om de integratie van Skype Video Chat. Ik zeg: ‘much ado about nothing‘!
Veel mensen zullen zeggen: een nieuw sociaal netwerk onder de naam van Google is toch ook niet innovatief? Nee, dat klopt. Maar Google lanceerde het dan ook niet als zodanig! Ik realiseer me heel goed dat Google en Facebook zich verschillend positioneren. Desalniettemin denk ik dat de introductie van Google+ heel wat nieuwswaardiger is dan de mogelijkheid om te videochatten in Facebook.

Lees op de site van Computaal de volledige blogpost van Guido Makor, social media trainer en adviseur.

Over Petra Fisher | The LinkedIn Addict

Petra Fisher [@PetraFisher] is a speaker, trainer and coach with a strong focus on Corporate LinkedIn Training, Executive LinkedIn Coaching and Social Media Marketing. Wannabe Nerd | Train the Trainer | Allround Happy Person | @linkedinADDICT | Amsterdam | Australia | USA | Skype · http://petrafisher.com
Dit bericht werd geplaatst in Bloggen, Blogs I like, Google +, Socialmedia Tips en getagged met , , , , , . Maak dit favoriet permalink.

Reageren:

