LinkedIn interface in het Nederlands? Dat doe je zo! [leestijd: 1 minuut]

LinkedIn Interface Nederlands Petra Fisher LinkedIn Coach Trainer

Dinsdag had ik het er nog over met een collega trainer. De Nederlandse interface voor LinkedIn. Die zou in het najaar 2011 geïntroduceerd worden. Zou… want LinkedIn besloot toch eerst maar een Japanse interface te introduceren. Ergens begrijp ik het ook nog wel. Nederland had al het hoogste lidmaatschap als percentage van de bevolking.

Zo heel veel last hadden de Nederlandse gebruikers blijkbaar niet van de Engelse LinkedIn interface.
Nu zijn de Nederlanders dan toch beloond voor hun loyale (en massale) lidmaatschap van LinkedIn!


Wil jij je interface op Nederlands zetten? Dat is heel eenvoudig!

Scroll helemaal naar beneden op een willekeurige  LinkedIn pagina,
klik rechtsonder op “language” en kies Nederlands!

Houd je niet van snelle acties? Of heb je een hekel aan veel scrollen? Dan hier een ouderwets stappenplan:  😉
1) Muis over je naam (rechtsboven)
2) Klik op [settings]
3) Kies linksonder de tab [account]
4) Kies onderaan het linker rijtje [select your language]
5) Even scrollen, op Nederlands klikken
6) BINGO!

»En… ga jij je account op Nederlands zetten? Ik ben heel benieuwd waarom wel/niet. Licht je keuze toe in je reactie hieronder!«

Over Petra Fisher | The LinkedIn Addict

Petra Fisher [@PetraFisher] is a speaker, trainer and coach with a strong focus on Corporate LinkedIn Training, Executive LinkedIn Coaching and Social Media Marketing. Wannabe Nerd | Train the Trainer | Allround Happy Person | @linkedinADDICT | Amsterdam | Australia | USA | Skype · http://petrafisher.com
Dit bericht werd geplaatst in LinkedIn, LinkedIn Coach, Quick tips, Socialmedia Tips en getagged met , , , , . Maak dit favoriet permalink.

2 reacties op LinkedIn interface in het Nederlands? Dat doe je zo! [leestijd: 1 minuut]

  1. Karin Reitsma zegt:

    Ik heb mijn account op Nederlands gezet omdat ik dat ten 1e zelf makkelijker vind. Een 2e reden ligt in het feit dat ik op mijn werkgebied, coaching en motiveren, voornamelijk de Nederlandse taal gebruik en dus is er voor mij geen toegevoegde waarde om mijn profiel engelstalig te houden.

    • Petra Fisher zegt:

      Dank voor je reactie Karin. Als je inderdaad alleen netwerkt met Nederlandstaligen, is het een stuk vriendelijker om je profiel om te zetten. Top dat je dit zo snel hebt opgepakt!

Reageren:

